مصاحبه آرشیو خبر ها
باید ثابت کنیم از پارسال قوی تر شده ایم

باید ثابت کنیم از پارسال قوی تر شده ایم

مدافع یوونتوس آندره آ‌ بارتزالی در مورد رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان و احساست مثبتش پیرامون ادامه ی کار با تیم ملی صحبت کرده است.

 

بیانکونری بازیکنانی نظیر مهدی بن عطیه، میرالم پیانیچ و گنزالو ایگوایین را در تابستان امسال به تیمش اضافه کرده است، اما این مدافع با تجربه هشدار می دهد که این خریدها ضمانت موفقیت نیستند، او به اسکای گفت:

 

امسال بازیکنان مهمی به جمع ما اضافه شده اند که سطح فنی تیم را بالا می برند. با این حال، تنها در طول فصل که یوونتوس امسال آیا نسبت به سال های گذشته اش قوی تر شده است یا نه. امیدواریم اینگونه باشد و تلاش می کنیم که به این مهم دست یابیم.

 

 

لیگ قهرمانان تورنومنت خاصی است، آسان نیست. سه و یا چهار تیم سطح بالای دیگر هم هستند. ما همواره فصل را با هدف قهرمانی در ایتالیا و رویاپردازی مجدد در اروپا شروع می کنیم، امیدواریم نسبت به سال قبل به مراحل بالاتری صعود کنیم. با آمدن مهدی و دنی گام مهمی رو به جلو برداشته ایم، آنها بازیکنانی پرانگیزه و باتجربه هستند. دنی آلوز تقریبا تمام جام های ممکن را برده است، بنابرین قطعا کیفیت ما را اضافه می کنند.

 

گفته شده است که بارزالی از تصمیم قبلی اش برای بازنشسته شدن از تیم ملی ایتالیا منصرف شده است و این بازیکن 35 ساله اشاره می کند که گزارش ها صحیح است:

 

احساس مثبتی دارم، صحبت جالبی داشتیم، حتی بقیه ی بازیکنان هم در آن حضور داشتند. ونتورا همواره مرا تحت تاثیر قرار داده است. اگر حس خوبی داشته باشم نمی دانم چرا نباید ادامه بدهم. من تصمیم خواهم گرفت و سپس مربی انتخاب خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: